domingo, 9 de diciembre de 2012

Mami, en adopción no Refuxio de Bando (Santiago de Compostela)

Chegou a Bando co seu cachorro, a el adoptárono pero ela segue agardando a súa oportunidade. Ten medo da xente e non se deixa acariñar. Moi tranquila, lévase moi ben co resto dos compañeiros felinos, especialmente con Kiarana. Ten arredor de dous anos. Ultimamente encóntrase bastante triste, pasa o día deitada e non se achega nin cando lle damos algunha lambetada así que é unha das que máis precisan ser adoptadas ou acollidas.
Encóntrase no Refuxio de Bando (Santiago de Compostela), e entrégase con contrato de adopción, esterilizada, vacinada e desparasitada.

Llegó a Bando con su cachorro, a él lo adoptaron pero ella sigue esperando su oportunidad. Tiene miedo de la gente y no se deja acariciar. Muy tranquila, se lleva muy bien con el resto de compañeros felinos, especialmente con Kiarana. Tiene alrededor de dos años. Últimamente se encuentra bastante triste, pasa el día acostada y no se acerca cuando le damos alguna golosina así que es una de las que más necesitan ser adoptadas o acogidas.
Se encuentra en el Refuxio de Bando (Santiago de Compostela), y se entrega con contrato de adopción, esterilizada, vacunada y desparasitada.







Contacto: voluntariado.bando@gmail.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario