jueves, 27 de septiembre de 2012

Jesusa e Carmela, en adopción xuntas - Santiago de Compostela

 Carmela 

 Jesusa



A Jesusa e a Carmela atopáronas na rúa na zona de Vista Alegre e cando chegaron a Bando eran bastante salvaxes. Parecía que non estaban acostumadas ó contacto coa xente e respondían con agresividade. Como estaban bastante asustadas pasaban o día metidas dentro dunha caixa de cartón, pero pouco a pouco foron perdendo o medo e deixándose querer. Simplemente precisan que alguén lles dea unha oportunidade, alguén que xa teña experiencia con gatos e algo de paciencia. Nada se sabe delas antes de chegar ó centro pero parece que ou ben son irmás de diferentes camadas, ou nai e filla. Jesusa ten arredor de cinco anos e Carmela algo menos. Quérense moitísimo e están pendentes en todo momento a unha da outra, protexéndose e dándose mimos, polo que non nos gustaría ter que separalas. Sabemos que non vai resultar nada doado encontrarlles fogar porque son adultas e por riba pouco agarimosas, pero elas tamén merecen ser felices.
Agora mesmo están as dúas nunha casa de acollida pero é algo temporal e en breve terán que volver ó refuxio. Axúdasnos a difundilas?
Atópanse no Refuxio de Bando (Santiago de Compostela), e entréganse con contrato de adopción, vacinadas, desparasitadas e esterilizadas.

A Jesusa y a Carmela las encontraron en la calle en la zona de Vista a Alegre y cuando llegaron a Bando eran bastante salvajes. Parecía que no estaban acostumbradas al contacto con la gente y respondían con agresividad. Como estaban bastante asustadas pasaban el día metidas dentro de una caja de cartón, pero poco a poco fueron perdiendo el miedo y dejándose querer. Simplemente necesitan que alguien les dé una oportunidad, alguien que ya tenga experiencia con gatos y algo de paciencia. Nada se sabe de ellas antes de llegar al centro pero parece que o bien son hermanas de diferentes camadas, o madre e hija. Jesusa tiene alrededor de cinco años y Carmela algo menos. Se quieren muchísimo y están pendientes en todo momento la una de la otra, protegiéndose y dándose mimos, por lo que no nos gustaría tener que separarlas. Sabemos que no va resultar nada fácil encontrarles hogar porque son adultas y aun por encima poco cariñosas, pero ellas también merecen ser felices.
Ahora mismo están las dos en una casa de acogida pero es algo temporal y en breve tendrán que volver al refugio. ¿Nos ayudas a difundirlas?
Se encuentran en el Refuxio de Bando (Santiago de Compostela), y se entregan con contrato de adopción, vacunadas, desparasitadas y esterilizadas.

Contacto: voluntariado.bando@gmail.com


Máis fotos e vídeos no seguinte enlace:  https://www.facebook.com/pages/Felinos-do-Refuxio-de-Bando/210803539049574

No hay comentarios:

Publicar un comentario